Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2012 20:47 - Изпепеляваща любов
Автор: lgg560531 Категория: Други   
Прочетен: 907 Коментари: 2 Гласове:
3



Любовта на жената винаги преминава в други измерения.image

Само един труженик знае какво неземно щастие е краят на работната седмица. Палиш колата и по най-бързия начин се прибираш у дома. Хвърляш се в банята и от там се провикваш на жената да сложи салатата и да изтича до магазина за още бира. В банята отначало тихо , но след като премисляш дълбоко, че изобщо не трябва да ти пука от съседите, пропяваш с най-фалшивите тонове, които може да се изтръгнат от гърдите ти. После изведнъж спираш и се замисляш: как е възможно да пееш толкова фалшиво, когато само преди десетина години дори и Великият Павароти не можеше да се мери с теб. Решаваш да се избършеш, но хавлията не е в банята. Провикваш се на жената: „Венчеее, донеси хавлиятааа!“ Но Венчето е за бира. Винаги е така: когато имаш най-много нужда от жена си – тя все я няма. Взимаш Съдбата в свои ръце и по чехли шляпаш до гардероба в спалнята. В гардероба има всичко но не и хавлии. И докато търсиш,Венчето се прибира и те сварва гол – голеничьк . Усмихва ти се лукаво. Ти се обръщащ и показваш достойнството, а тя невинно те пита: „Какво си се разшляпал с тези мокри чехли! Виж направил си всичко във вода!“ Ти се приближаваш бавно и плавно към нея, но тя ти подхвърля хавлията и се врътва към кухнята за да направи салатата. Обещаваш си, че тази нощ няма да ъ се размине. Обличаш се и се проскаш пред телевизора в очакване на аперитива.

Това е щастие. Два дни активен мързел с планове за секс и футбол.

В този ред на мисли летя с колата по булеварда към къщи, когато изведнъж забелязвам как една жена маха с ръка на преминаващите коли да спрат. „Бърза за някъде щом маха на всички. Явно нещо е станало. И аз съм натам, ама хич не ми се спира. Кой знае какво ъ се е случило. Не ми се разваля спокойствието.“ Казах си го и рязко спрях. Християнското милосърдие в мен не само проговори, ами направо изкрещя: Мазен егоист, искаш ли и на теб да ти се случи същото: да търсиш помощ и никой да не откликва на призива ти!“ Тъкмо излизам от колата, за да поканя жената в нея и тя ми вика отвътре:

-Тук съм! Какво гледате още! По-бързо!

Настъпвам газта и питам:

-Къде!

-Гарата. Любовта ми се прибира и ще закъснея да го посрещна.

Помислих си, че малко се отклонявам, но в името на любовта ще изхарча още някой литър бензин.

-Красив ли е? – питам глупаво аз.

-Красив ли!? Няма по-красив от него. Той е прекрасен. Питате ли как съм спала сама две седмици докато го няма. Колко сълзи съм проляла. Първите два дни нищо не съм хапнала от мъка.

-За пръв път ли се разделяте? – прекъснах я аз.

-Да, за първи път. Добре, че беше сестра ми. Иначе щях да отида при него.

-Навярно щеше да бъде глупаво.

-И тя това каза. Ама тези светофари ,като видят кола и светват червено. Имам чувството, че някой нарочно прави така. Две седмици не можах да се успокоя и броях не дните, а часовете до неговото пристигане.

-Ще се ожените ли за него?

-Ех, ако можех! Приближете по-близо до перона, ако обичате!

Завъртях волана и почти щях да нахълтам в гарата, ако жената не беше отворила вратата по време на маневрата. Забих спирачки.

-Някой пречи ли ви!? След тази командировка може би ще ви предложи брак. - Макар възмутен от този тип, реших да ъ вдъхна някаква надежда.

-Ама за какъв брак говорите? Каква командировка? Сина ми се прибира от зелено училище. Благодаря ви, че ми помогнахте!

И жената изчезна сред тълпата.




Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. danikova12 - ИЗПЕПЕЛЯВАЩА ЛЮБОВ
27.02.2012 15:00
Любовта трябва да се прояви,когато ние обичаме някого,а нашата любов трябва да се прояви чрез него.Невероятно е прокарването ти през фунията между реалност и други измерения.Чудесен си!
цитирай
2. lgg560531 - Благодаря Ви. Надявам се да не ми се ...
29.06.2013 22:31
Благодаря Ви. Надявам се да не ми се сърдите.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lgg560531
Категория: Други
Прочетен: 633408
Постинги: 878
Коментари: 700
Гласове: 2182
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930