Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2012 21:50 - Ергенски неволи
Автор: lgg560531 Категория: Други   
Прочетен: 414 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Жената може да изтърпи, ако я пренебрегнат, но никога, ако не я забелязват. image

 

-Нали знаеш онази, дето ми се сваля, дебеличката с двойната гушка – Снежана?

-Е?

-Веднъж като бяхме в хипермаркета се заговори с една от работничките там, магазинерка ли е, подрежда ли, не я знам.

-Е?

-Стига си екал! Имам една идея, ама каквото и да направя, ще ми съдействаш, че иначе спасение от дебеличката-няма. Постоянно ми звъни и ме кани, ту на кафе, ту на разходки, ама като не си падам по такива, аз какво да направя, а!? Да застана срещу себе си ли!? Та мен ме е срам като изляза с нея бе, Ванка. Трябва да я чупя и то на всяка цена. И съм го измислил как, ама трябва да сме двама.

-Добре де. Ще дойда. Хем и ако видя Милка, ще ви запозная.

Лъчо и Ванката бяха неразделни приятели, но любовните трепети ги бяха отдалечили един от друг последните два дни, та сега се радваха на възобновената си дружба и на това, че можеха да споделят тези си трепети, а и да си помогнат с каквото могат за тяхното душевно преодоляване.

-Тя там ли работи?

-Да, ама и аз не знам точно къде. Прекрасна е. Щом я видиш и ще ти се подкосят краката.

-Да бе, те са като твоите-кашкавалени. Милка това, Милка онова, кой знае каква усойница е и тя, ама докато хвърлиш хайвера, зяпаш по нея като шаран.

-Ти не я познаваш и затова говориш така!

-А ти от години!?

-Не бъди ироничен? Ако искаш да знаеш вече на два пъти я заговорих и ако днес я видя, ще я поканя най-официално на кафе?

-Ти си откачил бе, Ванка! Кафе! И тя като се затича….С колелото ли ще я закараш до кафенето?

Ванката не отговори на зададеният въпрос и тъй като бяха пред вратите на хипермаркета, на свой ред го запита:

-Кошница ще взимаме ли?

-За какво ни е? Я вземи по-добре, така за по-истинско.

Докато Ванката вземе количката и приятелят му бе обходил с поглед близките щандове, но служителката, за която бе дошъл, не се виждаше никъде. Слагаха от време на време по някоя стока, че всичко уж да е по-реално, както се казва, провираха се из щандовете, оглеждаха се като обрани евреи, докато изведнъж Лъчо придърпа приятеля си зад един щанд и зашепна.

-Ще вземем ли нещо сладичко, тигърчето ми? Каква невероятна нощ ми подари, чак не мога да повярвам. Ама и шоколадите си оказват влияние. Да ти взема още няколко за тази нощ. Ще бъде само наша. На свещи с пенливо вино. Ох, как щяхме да забравим пак да вземем вазелин. Ах, как боли. Но колко е сладка болката, когато е от теб, скъпи.

Ванката гледаше приятеля си с облещени очи. Разбираше само, че сценката е започнала, но пред кого и защо бяха тези кълчотения в китките и таза, така и не разбра. Но като верен негов приятел оставаше безмълвен и съгласен с репликите, които бяха, разбира се, по сценарий.

-Палавнико мой, мъжленце ненагледно, как искам да впия устни в твоите. Да изсмуча соковете от слабините ти. Да ти се отдам и да заспя на мускулестите ти рамене.

Въпреки физиономията на отвращение, която направи Ванката, Лъчо продължи:

-Хайде да побързаме, скъпи. Не издържам повече на това напрежение. Искам да го видя колкото се може по скоро. Изгарям от нетърпение.

В този миг зад щанда се показа едно момиче с присвити устни и очи на отвращение. Погледна ги презрително, плю в земята и побегна някъде във вътрешността на магазина. Лъчо разтърка одобрително длани, което бе доказателство, че сценката е била именно за това момиче и целта бе изпълнена.

-Видя ли я? Успяхме. Сега ще каже на приятелката си, дебеличката Снежана де, че аз съм гей и тя повече няма да се обади. Успяхме. Ама и ти добре го изигра. По едно време правеше някакви физиономии, аха да ме изложиш, ама добре, че се сдържа. Дай да те целуна.

-Махни се от мен, глупак такъв!?

Сега пък Лъчо го погледна с ококорени от учудване очи.

-Гаден, мръсен, педал!?

-Що се сърдиш бе, брато!? Кво толкова направих!? Номер за пред мацето.

     



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lgg560531
Категория: Други
Прочетен: 633219
Постинги: 878
Коментари: 700
Гласове: 2182
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930