Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2012 19:39 - Мъжко кредо
Автор: lgg560531 Категория: Други   
Прочетен: 960 Коментари: 0 Гласове:
0



Ако жените предпочитаха побойниците, е само защото се възбуждат от насилието.image

-Госпожо графиньо, с риск да се повторя, искам да Ви напомня, че не сте си изпълнявали съпружеските задължения повече от половин година. Не забравяйте ,че пред светия олтар, Вие се заклехте в това или думите Ви са били неискренни.
-Съжалявам, съпруже мой, но мигрената, от която се оплаквам толкова отдавна, не ми позволява да си изпълнявам тези задължения, за което моля да ми извините.
-Разбирам Ви, госпожо, и не случайно прекарахме повече от два месеца в Швейцарските Алпи, защото бях загрижен за вашето здраве. Надявам се, че престоя там Ви се е отразил добре и сега здравето Ви се е подобрило. Нека Господ Бог да се смили и Ви излекува, за което ще се моля ден и нощ.
-Благодаря, господин графе, че влизате в положението ми. Надявам се, че с божията благодат ще имам удоволствието отново да изпълнявам съпружеските си задължения.
Стюардът бил наблизо и неволно чул разговора, си рекъл: „Какво й се молиш бе, господарю. Мигрена имала, главоболие я тресяло. Ако чакаш жената да й стане, може и да не го дочакаш.Тя жената като срещне културни хора и им се качва на главата, щото нищо не подбира от това. Направи като мен.Изцепи й един в носа да сдобие страст и после само като те види сама ще вдига краката.
Камериерката също дочула този разговор се обърнала съм стюарда:
-Какво възпитание, какви обноски. Приятно ми е да ги слушам.
-Нали знате, госпожице камериерке, че и аз, ако бях културен, вероятно носа ви щеше още да е прав и дълъг, но за сметка на това, още дълго щяхте да сте девствена.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lgg560531
Категория: Други
Прочетен: 633002
Постинги: 878
Коментари: 700
Гласове: 2182
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930