Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2012 18:35 - Съвременни инвестиции
Автор: lgg560531 Категория: Други   
Прочетен: 1359 Коментари: 0 Гласове:
1



Едва когато си на улицата разбираш , че книгите са ти изградили един лъжовен свят.

image

- Здрасти, тате.
- О, сине, не съм те виждал от доста време! Какво става с теб? Къде се губиш?
- Нали знаеш, тате, задачи. Главата ми е пламнала от проблеми.
- Проблеми ли? Какви?
- Ами например, сега съм канен на четири абитурентски вечери и се главозамайвам къде да отида. Канен съм на още три купона, а в дискотеката не съм влизал от три дни. Всички са ми приятели и ако не отида, ще се сърдят, нали разбираш?
- Разбирам, разбирам.
- На Константин и Елена не бях на Коцето на имения, защото приятелката ми се казва Елена и нямаше как…
- Ама, ти и приятелка имаш?
- Е, как мислиш? Та ние от първи клас сме с нея!
- Но ти нали остана в шести?
- Заради нея бе, тате! Да не се разделяме.
- Разбрах. Тактическо оставане.
- Любов бе, тате, нали знаеш.
- Знам, знам… И защо не я доведе, та да я видя?
- Ей там, долу е. Чака един спонсор да й се обади.
- Какъв спонсор?
- Мечтата й е да стане певица, ама цицорите й са малки и сега един ще я спонсорира да си сложи силикон.
- Абе тя с цицорите ли ще пее? Глас има ли?
- Ех, тате, това са несъществени елементи. Най-важна е визията. Така е в шоубизнеса. Може глас да нямаш, но цицори задължително. Без тях не се котираш. А иначе си има всичко – и дупе, и лице… Виж я колко е стегната!
- Има си хас!
Бащата поглежда през прозореца.
- Това ли е?
- Ъхъ.
- Абе, тя… Как да кажа… Прилича ми на жена, която е спала с доста мъже.
- Ей, как позна бе, тате? Тя Ленчето беше девствена до шести клас, ама приятелките много й се подиграваха и като ти кажат, че си черна овца, нали знаеш…
- Знам.
- Голям зор видя докато се докаже!
- Предполагам.
- Ама доказа на всички, че е истинска жена!
- Така ли? И как?
- Ами и ти да абортираш два пъти, и ти ще докажеш, че си истинска жена.
- Вярно е.
- Та сега съм дошъл да те обезпаразитя малко.
- От какво? Аз нямам паразити?
- Някоя пара да ми дадеш. Може ли да си мениджър без финанси? Твоите инвестиции ще имат възвръщаемост след година-две и то многократно. Та колкото повече инвестираш, по-добре. Време е вече да се интегрираш в новите реалности! Нали ме разбираш?
- Разбрах, разбрах… И колко трябва да инвестирам в шоубизнеса?
- Засега 400 евро.
- Сто!
- Триста!
- Двеста!
- Добре!
- Но при едно условие – за този разговор и тези инвестиции нито дума на майка ти! Ясно?
- Разбирам, мъжки мохабет!
- Ето ти парите и умната!
- Благодаря ти, тате! Голям пич си!
Синъ излиза. Бащата се обръща към публиката.
- Ако майка му разбере какви инвестиции правя, в скоро време ще съм вдовец. А толкова много я обичам!Абе аз съм бил голям глупак!Само като си помисля как съм рискувал да я взема, без да се е доказала?




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lgg560531
Категория: Други
Прочетен: 633928
Постинги: 878
Коментари: 700
Гласове: 2182
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930